FB Pixel Code Przejdź do treści głównej

Wygaszanie funkcjonowania platformy SEKAP. Ważna informacja dla wnioskodawców


Użyj filtrów, aby szybko odnaleźć interesującą Cię wiadomość:
Pokaż wiadomości
Pokaż według
2021-11-22 11:13

Od 23.12.2021 r. system SEKAP (wraz z platformą) będzie niedostępny, nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP. Cała komunikacja zostanie przerwana, nie będzie możliwości zalogowania się na skrzynkę ani pobrania pism. 
Dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki. W miejsce platformy SEKAP nie powstanie inna platforma, Urzędy indywidualnie będą uruchamiały e-usługi.

Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP pod adresem https://www.sekap.pl oraz na stronie https://e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.

Beneficjent powinien archiwizować całość korespondencji i dokumentacji przekazanej do ŚCP (SEKAP może być niekiedy jedynym miejscem, gdzie znajdują się Państwa wnioski przesyłane do ŚCP – taką dokumentację w formie elektronicznej należy pobrać, celem zachowania ścieżki audytu na potrzeby zewnętrznych instytucji kontrolujących Państwa projekt, takich jak KAS, NIK).

 

Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś